Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~SocziX | użytkownik

imię i nazwiskoPiotr Markiewicz adresBełchatów zarejestrowany29.04.2006 @00:19:01 ostatnio na stronie25.11.2015 @14:29:02
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.piotrmarkiewicz.com Gadu-Gadu442442
digarty208 komentarze1347 posty na forum108

komputer / sprzęt
5D3 + 40D + 8/3.5, 14/2.8, 35/1.4, 50/1.4, 90/2.8, 70-200/2.8 L, Nodal Ninja 3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~broccolina    02.11.2009 @13:20:28
Dzięki za rzetelną krytykę
~witka77    02.11.2009 @00:44:02
nie ma w tym nic zlego ze cie nie smieszy - tak jak nie ma nic zlego w tym ze smieszy mnie.
~witka77    01.11.2009 @22:14:15
ja nie wysilam sie zrozumiec tego co mnie smieszy - bo to mi wystarczy.
~kasztan02    01.11.2009 @22:13:38
zobaczyłem galerię, fajna, myślę jednak że za dużo grzebania w kompie a za mało fotografii, ogólnie miła dla oka, to tylko moje skromne zdanie więc nie ma się co przejmować pozdrawiam
~witka77    01.11.2009 @22:09:56
pustka w oku odbiorcy nie oznacza pustki w oku autora.
~witka77    01.11.2009 @22:02:28
zapewniam ze nie ma tu co rozumiec i ze wiek nie ma nic do rzeczy.
~kasztan02    01.11.2009 @22:02:14
nie... jeśli sie nie da to się nie da, a kombinacje w programach na tą skalę mnie nie interesują, to zdjęcie nie jest na sprzedaż więc nie ma problemu
~kasztan02    01.11.2009 @21:57:02
mi też ale wiesz sam dobrze, że czasem się po prostu nie da
~kasztan02    01.11.2009 @21:54:50
jakby się dało... ale dziękuję
~Lucemrod    17.10.2009 @00:48:15
dobra galeria
pozdrawiam
_______
...Twoja opinia koleś jest jak dziura w du...e, każdy ma własną!
http://www.digart.pl/grupy/13793/Abandoned_Places/
~hania23113    02.10.2009 @15:42:52
Czy ja wiem. Raczej mi do tego nie śpieszno, a może nawet wcale.
_______
Wszystko na co mam ochotę jest niemoralne, niezdrowe albo tuczące.
~hania23113    29.09.2009 @18:11:55
No na razie niczego nie planuję ale zapamiętam
_______
Wszystko na co mam ochotę jest niemoralne, niezdrowe albo tuczące.
~albico    30.07.2009 @11:39:43
fajne profilowe
~AneciaP    29.07.2009 @06:54:22
A proszę bardzo
~paperplane    28.07.2009 @19:54:39
niestety takie źdźbła nie rosną pionowo w górę
~Dziennikara    28.07.2009 @19:06:52
:D
_______
WPADNIJ DO MNIE /http://dziennikara.digart.pl/ !!- NIE ZJEM CIE
~Dziennikara    28.07.2009 @19:01:26
sama też niewiem Będę tu zaglądać częściej
_______
WPADNIJ DO MNIE /http://dziennikara.digart.pl/ !!- NIE ZJEM CIE
~Dziennikara    28.07.2009 @16:40:25
Dziekiś..hmn mi też to przeszkadza bo rzuca się w oczy:/ starałam sie cos z tym zrobić..ale motyl "takie coś" miał
Miłego dzionka
_______
WPADNIJ DO MNIE /http://dziennikara.digart.pl/ !!- NIE ZJEM CIE
~Szwedziuch    27.07.2009 @23:17:07
sprobuj. oplaca sie.co prawda po fotach nie widac ale uwierz mi na czcionke.;p

a co do 'dupy makr' to lepiej sie juz nie bede dzisiaj wypowiadac.


to nie komplement tylko fakt. jesli pozwolic dodam do obserwowanych a jutro przejrze juz 'glebiej' ok?
~Szwedziuch    27.07.2009 @23:05:24
usunelam bo tak. tak juz sie ma jak sie jest idealista i amatorem zarazem...


a Tobie jedynie pogratulowac i zazdroscic galerii...
a moje motylki zawsze grzecznie stoja jak mowie do nich ze beda w internecie.

dziekuje i zycze milego wieczoru.
~mkania    27.07.2009 @17:54:30
akurat miałem niejednokrotnie wątpliwą jednak przyjemność... nie powala..
_______
nice and slow
~mkania    26.07.2009 @20:09:09
pałeś widzioł :D

to pancolar + tc x2
_______
nice and slow
-piotrgly    24.07.2009 @16:21:56
GLY
~Fotoimpresje    24.07.2009 @15:06:46
Gdzie Ty te szumy widzisz to nie wiem, ale spoko,
_______
Cuándo usted oye cantar ... únase a los corazones de la gente de allí ... porque son personas buenas; porque las personas malas no cantan

Odmawiam walki na rozum z osobami nieuzbrojonymi
~jameswaynebong    24.07.2009 @14:35:35
?
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 15 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt